fbpx

Eureca Pulpity

EURECA PULPITY

Aplikacja Eureca Pulpity odpowiada za obszar Business Intelligence i wykorzystuje nowe możliwości technologii w obszarze wizualizacji danych.

Umożliwia prezentacje danych za pomocą zaawansowanych wizualizacji, które spełniają oczekiwania zarówno:

– menedżerów, którzy chcą pokazać na jednym ekranie istotne informacje z wielu źródeł (one page reporting),

– jak również zaawansowane wymagania analityków, którzy potrzebują wgłębiać się w szczegóły i wyszukiwanie cennych informacji – data discovery.

Eureca Pulpity  to polska recepta dla menedżerów, controllerów i analityków, którzy chcą w 5 minut przygotować zaawansowaną analizę i/lub mieć szybki dostęp do istotnych informacji prezentowanych w postaci rozbudowanych dashboardów.  W przeciwieństwie do rozwiązań globalnych nasza aplikacja, e-learning i wsparcie są w języku polskim, a metody i ceny licencji są stałe i w złotówkach.

Dane mogą przybrać formę zarówno tabeli, diagramu czy wskaźnika. Istnieje możliwość zagłębiania się w informacje poprzez drill-down na wykresie jak i wyświetlenie szczegółów. Na pulpicie możemy zamieścić również komentarz i informacje opisowe.

Typowe obiekty do prezentacji danych to: wykresy, tabele, wskaźniki, kafelki i mapy.

System łączy funkcjonalność tradycyjnych rozwiązań Business Intelligence (praca na kostkach OLAP), z tymi nowoczesnymi (tzw. self service BI), które dają możliwość łatwego budowania interaktywnych wizualizacji czerpiąc dane zarówno z hurtowni danych jak i własnych źródeł (bazy danych, pliki csv czy Excel).


Funkcjonalność ta jest dostępna zarówno dla controllerów  i analityków finansowych (jako osobna aplikacja desktopowa/jednostanowiskowa Eureca Pulpity lub w ramach licencji tzw. grubego klienta obejmującą całą funkcjonalność Eureki – opis wszystkich funkcji) jak też dla menedżerów (w przeglądarce internetowej).

W naszej ofercie ta aplikacja w opcji abonamentowej jest dostępna za 200 zł miesięcznie. Zobacz cennik


Aplikacja wspomaga koncepcję „one page reporting” prezentując w czytelnej formie informacje dotyczące konkretnego kontekstu, a nie wyłącznie konkretnego systemu informatycznego. Np. w przypadku analizy pracy handlowca istnieje możliwość zaprezentowania na jednej stronie spójnych informacji:

  • pochodzących z systemów informatycznych przedsiębiorstwa (np. sprzedaż, koszty, kadry)
  • wprowadzanych bezpośrednio do systemu EURECA poprzez Formularze www (np. oceny pracownicze, kompetencje, szanse sprzedaży)
  • dotyczące budżetów, porównujące wykonanie z planem w dowolnym scenariuszu (tworzonym w module BUDŻETOWANIE)
  • które zostały przetworzone w hurtowni danych systemu EURECA (np. kalkulacja marży).

Dzięki tej funkcjonalności pulpity menedżerskie mogą wspomagać zarówno prezentację informacji oceniających (czyli wyniki np. sprzedaży, marż, kosztów, realizacji budżetu) jak i wspomagających menedżerów i zespoły (działania, realizacja zadań, szanse sprzedaży, braki produkcyjne, rekrutacje).

Menedżer pracujący z pulpitami może:

  • filtrować wszystkie lub wybrane dane na stronie (np. wybór regionu czy kanału sprzedaży)
  • zagłębiać się w dane bezpośrednio na wykresie dostępne w wybranej kostce (drill-down), jak i spoza nie
  • wyświetlać szczegóły (drill-through), które dotyczą konkretnej analizy, ale dostępne są w innej kostce hurtowni danych

Testuj aplikację Eureca Pulpity.

Zobacz co możesz zrobić z Twoimi danymi.
Pobierz wersję próbną, skorzystaj z materiałów e-learning i zrób własny raport.

Wersja próbna aplikacji Eureca Pulpity